نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1607
-
الف
+

«سیروس مقدم» سریالی با محوریت «بهشت»و «جهنم» می سازد

«سیروس مقدم» از ساخت سریال جدیدی با محتوای ماورایی برای برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2،«سیروس مقدم» فلم نامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون ایرانی در یک برنامه تلویزیونی درباره  کار هنری جدیدش عنوان کرد: در آخرین صحبتی که ما با مدیران سازمان صدا و سیمای ایران داشتم، گفتند جای سریال ماورایی در رسانه ملی خالی است.

وی اظهار داشته است: اکنون روی سوژه‌ای با این محوریت کار می‌کنم؛ بحث اصلی این سریال «بهشت و جهنم» است. کار تحقیقی آن را شروع کردم و ان‌شاءالله به مرحله نگارش فلمنامه برسد.

کارگردان سریال «پایتخت» تأکید کرد: جای این سریال‌ها در ماه رمضان بسیار خالی است. مسائل معنوی که به بهشت و جهنم و عالم برزخ مربوط می شود، برای انسان‌ها مهم است. امیدوارم این طرح با کمک و مساعدت رسانه ملی به نتیجه ایران برسد.

«سیروس مقدم» کارگردان پرآوازه ایرانی می باشد که در ژانر اجتماعی و کمیدی فعالیت می‌کند. این هنرمند سرشناس در آثار سینمایی و تلویزیونی خود بیشتر به دنبال نمایش حقایق جامعه و زندگی روزمره انسان‌هاست و سعی می‌کند مسائل و مشکلات معمولی را به گونه‌ای غیر مستقیم و در هاله‌ای از طنز به مخاطب خود القاء کند.

از جمله سریال‌های موفق سیروس مقدم که آمار بسیار بالایی از بینندگان را به خود اختصاص داد، می‌توان به سریال‌های «اغماء»، «نرگس»، «روز حسرت»، «تا ثریا»، «چار دیواری»، «میکائیل» و «پایتخت »اشاره کرد. اما در میان همه این سریال ها، به جرات می‌توان مجموعه سریال‌های «پایتخت» را مشهورترین و البته پربیننده‌ترین سریال‌های سیروس مقدم در تلویزیون به حساب آورد.

گفتنی است سریال «روز حسرت» به کارگردانی «سیروس مقدم» هر شب ساعت 19 به وقت تهران، 20 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه از آی فیلم2 نشر می شود.

م ا

نظر شما
ارسال نظر